Case Polestar: Pop-Up toimisto ja koeajot VALO Hotel & Workissa

“Meillä oli VALOssa neljä tuoteasiantuntijaa, oma ständi sekä neljä täyssähköautoa. Asiakkaat tulivat VALOn respaan, josta heidät ohjattiin tuoteasiantuntijoimme juttusille”, kertoo Polestarin PR- ja viestintäpäällikkö Johanna Laune.

0

Mannerheimintien pohjoispäädyssä VALO Hotel & Workissa on käynyt kuhina viimeisen puolen vuoden ajan, kun ihmiset ovat päässeet ihastelemaan uusia Polestarin täyssähköautoja.

Polestar on täyssähköautoja valmistava yritys, jonka mallistoon kuuluvat Polestar 1 ja Polestar 2 autot. Toiminta käynnistettiin Suomessa maaliskuussa 2021. Ensimmäisiin autoihin pääsi tutustumaan päivän mittaisessa tapahtumassa Kattilahallissa, jonka jälkeen VALO Hotel & Workin tilat koettiin järkeväksi autojen esittelyjen kannalta. Koeajon pystyi varaamaan suoraan netistä, jonka jälkeen VALOsta sai auton käyttöön.

“Meillä oli VALOssa neljä tuoteasiantuntijaa, oma ständi sekä neljä täyssähköautoa. Asiakkaat tulivat VALOn respaan, josta heidät ohjattiin tuoteasiantuntijoimme juttusille. VALOn parkkihallissa meillä oli brändin mukaisesti tehdyt parkkiruudut, josta oli kätevä lähteä koeajolle tuoteasiantuntijamme kanssa”, kertoo Polestarin PR- ja viestintäpäällikkö Johanna Laune.

“VALOn sijainti on aivan loistava ja henkilökunta tuki meitä super hyvin! Täällä on tosi mieluisa ilmapiiri ja tunnelma. Saimme paljon asiakkaita ja tapaamisia VALOn kautta. Mainontaa onnistuimme tehostamaan asentamalla hotellin seinälle ison lakanamainoksen, joka tavoitti Mannerheimintiellä liikkuvia ihmisiä erittäin paljon.”

VALO Hotel & Work hybridihotelli palvelee asiakkaita monella eri tavalla

“Oli hauskaa huomata miten asiakkaat käyttivät VALOn palveluita. Minulla oli sovittuna asiakastapaaminen aamulla ja kun saavuin hotellille, oli asiakkaani aamupalalla. Hän kertoi, että oli tullut VALOon jo edellisenä päivänä yöpymään. Siitä oli hyvä jatkaa keskusteluja asiakkaan kanssa.”

VALOn kokous- ja tapahtumatilat palvelivat loistavasti Polestarin tarpeita. Polestar järjesti VALOssa tiimipäiviä, kokouksia sekä lehdistötilaisuuden.

“Tarjosimme lehdistötilaisuudessa vieraillemme mahdollisuuden käydä aamulla saunomassa VALOn hirsisaunoissa. Minusta on tärkeää, että tällaisissa tilaisuuksissa on tarjolla jotakin normaalista poikkeavaa, joka jää vieraille mieleen. Meillä oli täällä käytössä kokoajan neuvotteluhuone, jossa pystyimme pitämään palavereja ja kahvitaukoja. Aina kun tarvitsimme jotakin, niin palvelu oli super ystävällistä.”

  • Joel Hirviniemi

  • Marketing Manager